jueves, 29 de septiembre de 2016

LLIBRE D'AMIC I AMAT (296)


296.- Amat - deia l'Amic - a tu vaig i en tu vaig, car em crides. A contemplar vaig contemplació, amb contemplació de la teva contemplació. En la teva virtut sóc, i amb la teva virtut vaig venir a la teva virtut, d'on vaig prendre virtut. Et saludo amb la teva salutació, que és la meva salutació, en la teva salutació, de la qual espero salutació perdurable en benedicció de la teva benedicció, en la qual beneït sóc en la meva benedicció.

296.- Amado - decía el Amigo - a ti voy y en ti voy, porque me llamas. A contemplar voy contemplación, con la contemplación de tu contemplación. En tu virtud estoy, y con tu virtud veo venir tu virtud, de donde tomé virtud. Te saludo con tu saludo, que es mi saludo, en tu saludo, del que espero saludo perdurable en bendición de tu bendición, en la que soy bendecido en mi bendición. 

No hay comentarios:

Publicar un comentario